STREFA
KLIENTA

eOFERTA

Mając na celu dalsze usprawnienie procesu uzyskiwania odpowiedzi na zapytania ofertowe, DCT Gdansk z dniem 21.12.2020 wprowadza nową funkcjonalność dla klientów pod nazwą eOFERTA, do której link znajduje się tutaj:

https://eoferta.dctgdansk.com/eoferta

 

 

Co to jest eOFERTA?

 

To narzędzie do automatycznej obsługi i wyceny podstawowych zapytań ofertowych związanych z usługami magazynowymi w DCT Gdańsk.

 

Co mogę wycenić dzięki funkcji eOFERTA?

 

eOFERTA jest przeznaczona do obsługi podstawowych zapytań ofertowych dotyczących standardowych ładunków, pojedynczych lub do 3 kontenerów. Dzięki niej w prosty i szybki sposób otrzymają Państwo wycenę większości świadczonych usług magazynowych takich jak formowania i rozformowania.

 

Jak  mogę skorzystać z eOFERTY?

 

Żeby móc korzystać z narzędzia eOFERTA należy posiadać spedycyjny dostęp do terminalowego systemu operacyjnego NAVIS i posługiwać się numerem NK.

 

Moje zapytanie nie pasuje do eOFERTY. Co mam zrobić?

 

W przypadku zapytań  niestandardowych oraz większych projektów zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszym niezawodnym Zespołem Sprzedaży pod adresem sales@dctgdansk.com

 

Gdzie znajdę instrukcję obsługi?

 

Instrukcja obsługi narzędzia eOFERTA znajduje się tutaj – INSTRUKCJA OBSŁUGI SYSTEMU eOFERTA

 

Wiem już chyba wszystko, ale…

 

W przypadku pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta – customerservice@dctgdansk.com tel. +48 58 737 63 18. Pomożemy i doradzimy.