Komunikat

DOSTĘPNOŚĆ KONTENERÓW IMPORTOWYCH ZE STATKU „MAGLEBY MAERSK””
Informujemy, że kontenery importowe ze statku „Magleby Maersk”, (ETA 21/10/2018 15:00), będą dostępne do podjęcia od godziny 18:00 we wtorek 23/10/2018.


KIEROWNIK ZMIANY:
DANIEL HAŁAS

czytaj więcej

Klienci DCT

Zmiany w e.Brama od 21.10.2018r.

  WAŻNE! Od 21 października 2018r. wchodzą w życie zmiany w systemie e.Brama oraz w regulaminie systemu. Zapraszamy do zapoznania się z dokumentem: Regulamin korzystania z systemu e.Brama obowiązujący od 21.10.2018r.   Szanowni Państwo, Po wysłuchaniu licznych głosów z Państwa strony oraz szczegółowej analizie możliwości systemowych, Terminal DCT zdecydował się na zmiany w sposobie działania systemu oraz wprowadził aktualizację zapisów do nowego Regulaminu Korzystania z Systemu e.Brama. Wierzymy, że zaproponowane przez DCT rozwiązania przyczynią się do oczekiwanych przez Państwa rezultatów, a długofalowe korzyści spowodują, że praca z systemem będzie bardziej przyjazna i skuteczna. Wszystkie zmiany wejdą w życie w dniu 21 października 2018 r. Jaki jest cel wprowadzonych zmian?     Zwiększenie dostępności okien.     Ograniczenie możliwość tworzenia „sztucznych” awizacji.     Optymalizacja wykorzystania slotów.     Stworzenie bardziej przejrzystego systemu. Jakie zmiany wejdą w życie od 21 października 2018? Przygotowanie systemu e.Brama do wdrożenia OCR - obowiązek wpisywania numerów plomb (zmiana wymuszona wdrażaniem systemu OCR). Po okresie przejściowym tj. od 02.01.2019 brak nr plomby najpóźniej na 30 min przed rozpoczęciem slotu będzie powodował automatyczne usunięcie awizacji. Możliwość dodania kontenerów do istniejącego TVA oraz usunięcia awizacji do czasu rozpoczęcia slotu. Po okresie przejściowym tj. od 02.01.2019 najpóźniej na 30 min przed rozpoczęciem slotu. Awizacje będą zakładane tylko na konkretne zlecenia przewozowe - brak możliwości podmiany kontenera (lub kontenerów), na który została założona awizacja. Możliwość zmiany daty, godziny, ciężarówki, naczepy do czasu rozpoczęcia slotu. Po okresie przejściowym tj. od 02.01.2019 najpóźniej na 30 min przed rozpoczęciem slotu. Dostępność Call Center przez 24h na dobę – rozszerzenie godzin pracy Call Center e.Bramy (od niedzieli godz. 18:00 do soboty do godz. 14:00; zmiana wprowadzona do końca roku 2018, po tym okresie zostanie poddana analizie zasadność wprowadzonej zmiany). Poprawa działania systemu e.Brama na urządzeniach mobilnych poprzez zmianę systemu wymiany danych między e.Bramą a NAVIS. Utrzymanie awizacji specjalnych dla kontenerów chłodniczych oraz rozszerzenie tego systemu o kontenery OOG, co jest równoznaczne z przyznaniem dodatkowych awizacji (slotów) na złożenie kontenerów chłodniczych oraz OOG  (Regulamin w załączniku). W odpowiedzi na Państwa zgłoszenia, z dniem 21 października 2018r. wprowadzimy także szereg innych, technicznych usprawnień do systemu e.Brama.       Zmodyfikowany wykres awizacji.       Podgląd wykorzystania okien.       Wyszukiwarka awizacji po numerze kontenera.       Nowa kolumna – „nr kontenera”.       Możliwość zgłaszania błędów poprzez system.       Przycisk „Odśwież” w funkcji tworzenia awizacji.       Wprowadzanie wielu zadań jednocześnie. Mamy nadzieję, że nowe funkcjonalności ułatwią Państwu pracę z systemem. Zapraszamy do zapoznania się z opisem poszczególnych rozwiązań w prezentacji oraz z Regulaminem Korzystania z Systemu e.Brama. Tabela obrazująca logikę zmian w systemie: Liczymy na Państwa współpracę. DCT Gdańsk SA

czytaj więcej


Newsletter